söndag 5 augusti 2007

kul men sliten

Kristoffer har varit här från sthlm denna vecka, det har vart riktigt kul trots att vi inte han ses så mycket som man kanske skulle velat.

skulle ju ta det lugnt igår men såklart blev det inte det, fick ju finna mig i att när kristoffer är här + att det är helg så måstes de gå ut, så är det bara!
Föst hos Hasse här på Haga, sen vidare till östpåstan och 35+ fest haha, men det va roligare än jag trode det skulle bli iallafall.
Runt 11 gled vi in på klubb, min kusins man lirade lite stenkakor och humöret va på topp hela kvällen... och såklart BAKIS på jobbet, alltid lika värt dagen efter.

Min PAschef är mannen just nu, kom med maxmat när vi skulle sluta, så jag och han satt och åt och snackade om att han kommer tjäna runt 50k denna månad (han har 100 kr timmen) fatta vad den killen jobbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar