lördag 27 oktober 2007

Dröm

Pappa var och shoppade idag på Prova: här i stan och köpte en JBL ON STAGE MICRO Blk till sin ipod. Väldigt bra ljud för pengarna och den var väldigt liten så den var lätt att ta med när han reser. 1199:- fick han ge för den och det tycker jag det va värt.



Sen så till drömmen; Dom hade fått in nya ipod touch och jag var ju såklart villig att kladda lite på den direkt från kartongen! Internet funkade perfekt trådlöst och skriva, zooma, scrolla var helt underbart, nästan så jag slog till direkt. 2900:- för en 8 gb och 3800:- för en 16, men hade som tur va inte på mig sånna summor.

Har pillar ihop en liten skiss på en ipod touch + mina program i flash och photoshop som jag skulle vilja ha i den, önsketänkade jag vet, men man måste väl få drömma?


--> JBL | ipod touch | Prova:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar