torsdag 10 januari 2008

Tillbaks igen



Kommit hem från sthlm och Dalarna nu. Har varit riktigt skönt med lite "semester" sådär efter julstöket. Åkte först till Farmor ocg Farfar i Älvdalen där jag och pappa lite hockey i deras ishall varje förmiddag, på eftermiddagarna blev det mest film och promenader. På söndagen åkte jag tillbaka till stockholm igen. Träffade Min lillasyster och shoppade lite.

Hittade ett par riktigt fina Adidas end to end by scien&Klor. Letade i sommras efter dom men hittade inga till ett pris som var värt, men nu på footlocker så fanns dom, PÅ REA.





Andra dagen i sthlm så gick jag och pappa förbi Bose butiken. Hittade ett par högtalare som vi lyssnade på, och vi blev helt sålda, så sjukt bra ljud från så små högtalare. Tyvärr hade någon försökt att köpa grejer på mitt kortnr för 19 000:- dagen innan så jag var tvungen att vänta tills nästa dag för att kunna ta ut pengar på banken och få dom små liven.
Men det var värd all väntan, sitter och pumpar Ludacris på lagom nivå för att inte störa grannarna.





--> adidas: End To End | Bose

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Så nu är du mad på hockey om vi ska fara o lira igen. hade nån fått tag i ditt kontonummer eller vad?

    SvaraRadera
  2. TJOCKT NAJS att bli omnämnd ju! :) De där dojjorna var ena riktiga höjdare dessutom!

    /Lillasystern <3

    SvaraRadera