torsdag 5 juni 2008

Blev nya kicks tillslut

Efter at ha gått ca 2 timmar igår med systeryster Hedvig så hade jag inte hittat mig något par Supra Muska eller Alife. Hade nästan tappat hoppet och träffade pappa utanför hans jobb ungefär vid söderstadion. Vi gick och köpte lite mat och satte oss i närmaste park och mumsade på allt möjligt gott.

Idag vaknade jag runt 12, tog mig en macka och ett glas OJ och väntade sedan på att både Hedvig och pappa skulle komma hem från skolavslutning och jobb.
Hedvig kom först och strax där efter pappa. Gled på stan igen med pappa och gick in på Caliroots. Hittade ett par riktigt cleana skor efter bara några sekunder; ett par Keep Ramos Blåa. Och eftersom det var sverigedagar där så fick jag dom till halva priset bara för dom var blå, så Heja Sverige!


Keep Ramos

--> Caliroots.com / Keep

1 kommentar:

  1. Jag har vita Supra Ns Skytops. ;) Du letar dåligt.

    SvaraRadera