måndag 19 oktober 2009

EDIT 2: Uncharted 2: Among Thieves

Har nu spelat ut Uncharted 2: Among Thieves och kan säga att det är top 5 av alla spel jag spelat under mina ca 15 år som aktiv spelare. Lite svårt att uppfatta spelets spelbara längd, men skulle gissa att jag suttit mellan 10-12 timmar denna vecka. Lagom singleplayer-del tycker jag. Testade att spela lite online, men inte riktigt min typ av spel. Var rätt hafsigt och inte direkt något teamplay som det egentligen skall vara.

Kommer byta in detta för Assassins Creed 2 när det kommer ut i början på november och hoppas på ett lika roliga 10 timmar med det!

Filmen under visar SISTABOSSEN i spelet och kommer ni spela igenom det så tycker jag inte ni se den, men annars får man en rätt bra koll på vad det är för slags spel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar