tisdag 12 april 2011

Adam Tenstas efterlängtade album släpps idag


Adam Tensta släpper idag sitt nya album "Scared Of The Dark" på bland annat spotify. Detta är Adams andra skiva efter "It's a tensta thing" och soundet har han valt att ha kvar till fullo. Det är tunga electrobeats med sköna texter till. Jag gillare och de tror jag många andra också kommer att göra. Ska ny lyssna igenom några gånger till och senare sätta betyg. Men som sagt så gillar jag det och gör ni det med så tycker jag ni ska stött bra svensk musik genom att köpa skivan. Adam Tensta som är en sann Umeåvänn spelade på Umeå Open för två helger sen och beskrev det såhär på hans blogg så jag vill inte höra nått ont om Adam!

Umeå… You guys make me do bad stuff. I was so excited about the show
at Umeå Open this past Saturday that I premiered a song from forth
coming album, I’m talking about the album set to be released AFTER
Scared Of The Dark. I maybe got ahead of myself a little bit, but
heck, I had an awesome time mashing it out with you guys. Umeå <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar