måndag 3 september 2007

The Lord of the Rings Online

Shadows of Angmar

Har jag spelat nu i 3 dagar och uppnått lvl 11, vet faktiskt inte vad det finns för gräns på hur högt man kan gå, men skulle gissa 50.
Det är väldigt likt Wow som jag spelade ett
tag innan men blev för snål med för att fortsätta. Det som jag tycker är kul i lotr online är att det verkar som folket som spelar det är lite äldre än de som spelade wow iallafall de som jag träffat på, men väldigt många från USA som spelar, inte träffat på nån europe än.

Ska jag säga rätt ut vilket jag tycker är bäst av wow och lotr: shadow of angmar så tycker jag nog wow, lite bättre quests som man fattade vad mans kulle göra, lite svårt att hitta i lotr och kartan som jag skulle vilja ha lite mer hjälp av kan jag bli lite arg på ibland.

Men vill du ha ett spel som tar upp all din tid och har spelat klart wow så ska du absolut köpa detta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar